Μεταξύ των... «καινοτόμων»
ηλεκτρονικών υπηρεσιών που «παρέχει» ο Δήμος της Πέλλας στους δημότες του,
είναι εκείνη της κατάθεσης Αιτημάτων-Παραπόνων-
Προτάσεων εκ μέρους των πολιτών όπως μπορεί κάποιος εύκολα να διαπιστώσει
εφόσον περιηγηθεί στην ιστοσελίδα του.
Αλλά…οποία έκπληξις!!
Τα λίγα σχετικά αιτήματα που
υποβλήθηκαν από δημότες βρίσκονται σε μια κατάσταση μόνιμης…επεξεργασίας εκ
μέρους των υπευθύνων του Δήμου.
Στα περισσότερα αναγράφεται ως
απάντηση πως το αίτημά τους βρίσκεται σε εξέλιξη που πάει να πει στο στάδιο της
επεξεργασίας, αν και στις περισσότερες περιπτώσεις έχει υποβληθεί 1 και 2
χρόνια!!
Τώρα τι σόι επεξεργασία χρειάζεται το αίτημα #103, για την αλλαγή μιας καμένης λάμπας, στην 20ης Οκτωβρίου 2, ένας Θεός μονάχα ξέρει!
Κύριοι του Δήμου!
Αν σας χαλάει η καινοτομία
αφήστε το!
Στην ηλεκτρονική εποχή τίποτε
δεν μένει κρυφό. Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες απαιτούν ταχύτητα και αμεσότητα, αντανακλαστικά
που προφανώς δεν διαθέτετε.
Τουλάχιστον κατεβάστε την
εφαρμογή γιατί σας εκθέτει και έτσι όπως λειτουργεί είναι και αστεία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου