Περί τους
862 πολίτες απευθύνθηκαν μέσα σε μια εβδομάδα λειτουργίας της νέας ιστοσελίδας
του υπουργείου Επικρατείας www.kathimerinotita.gov.gr
που έχει ως στόχο την ενδελεχή καταγραφή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι
πολίτες στην καθημερινότητά τους.
Από 9 έως 16 Φεβρουαρίου υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.
Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.
Παράλληλα σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας. Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο.
Βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης 274
Οικονομικών 99
Υγείας 89
Εσωτερικών 68
Υποδομών και Μεταφορών 55
Περιβάλλοντος και Ενέργειας 45
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 43
Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης 40
Οικονομίας και Ανάπτυξης 25
Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 24
Διοικητικής Ανασυγκρότησης 22
Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 19
Μεταναστευτικής Πολιτικής 13
Πολιτισμού και Αθλητισμού 6
Εθνικής Άμυνας 5
Εξωτερικών 4
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής 4
Τουρισμού 4
Σύνολο 839
Τα παραπάνω αιτήματα εστάλησαν στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Από 9 έως 16 Φεβρουαρίου υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.
Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.
Παράλληλα σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας. Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο.
Βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης 274
Οικονομικών 99
Υγείας 89
Εσωτερικών 68
Υποδομών και Μεταφορών 55
Περιβάλλοντος και Ενέργειας 45
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 43
Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης 40
Οικονομίας και Ανάπτυξης 25
Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 24
Διοικητικής Ανασυγκρότησης 22
Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 19
Μεταναστευτικής Πολιτικής 13
Πολιτισμού και Αθλητισμού 6
Εθνικής Άμυνας 5
Εξωτερικών 4
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής 4
Τουρισμού 4
Σύνολο 839
Τα παραπάνω αιτήματα εστάλησαν στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου