Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Δράση για 20 βιβλιοθήκες σε σχολεία της χώρας - Μια στην Πέλλα



Μέχρι το τέλος του έτους θα «τρέχει» στην πλατφόρμα act4Greece (www.act4greece.gr) της Εθνικής Τράπεζας η καμπάνια -με πρωτοβουλία της Ελληνικής Λέσχης Βιβλίου (ΕΛΒΙ)- για τη δημιουργία 20 Δανειστικών Βιβλιοθηκών σε ισάριθμα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 6 νομών της χώρας (Χίου, Κυκλάδων, Δράμας, Ημαθίας, Πέλλας, Δωδεκανήσου). 
 Μια πρωτοβουλία που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες εκπαίδευσης, επιμόρφωσης και ψυχαγωγίας 1.676 μαθητών Δημοτικών, 655 μαθητών Γυμνασίων-Λυκείων και 235 εκπαιδευτικών ανά σχολική χρονιά.
Η δράση «Δημιουργία ποιοτικών δανειστικών βιβλιοθηκών σε 20 σχολεία της Ελλάδας» έχει συνολικό προϋπολογισμό 35.000 χιλιάδων (έχουν συγκεντρωθεί ήδη πάνω από 4 χιλιάδες ευρώ).
Η ΕΛΒΙ αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να προσφέρει στους υποστηρικτές της δράσης δωρεάν κάρτα μέλους για ένα έτος στην ποιοτική δανειστική βιβλιοθήκη της.
 Η ΕΛΒΙ είναι εθελοντικός, πολιτιστικός, μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που ιδρύθηκε το 1977 (www.elbi.gr). 
Οι πόροι της προέρχονται από συνδρομές μελών, δωρεές, χορηγίες και διοργάνωση εκδηλώσεων. Διαθέτει δανειστική βιβλιοθήκη και πραγματοποιεί βιβλιοφιλικές δράσεις με στόχο την προώθηση του ποιοτικού βιβλίου.
Ωφελούμενοι της δράσης θα είναι 1676 μαθητές Δημοτικών, 655 μαθητές Γυμνασίων-Λυκείων, οι γονείς των μαθητών, 235 εκπαιδευτικοί, ανά σχολική χρονιά.
Οι βιβλιοθήκες θα δημιουργηθούν σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 6 νομών της χώρας. 

Τα σχολεία που έχουν επιλεγεί είναι:

  • Νομός Δράμας: Δημοτικά Ν. Αμισού, 1ο & 2 ο Καλαμπακίου, Γυμνάσια Κυργίων & Σιταγρών- 
  • Νομός Δωδεκανήσου: Δημοτικά 1ο, 2ο & 6ο Κω, Γυμνάσια Κέφαλου, Εσπερινό Κω & 2ο Κω- 
  • Νομός Ημαθίας: Δημοτικό Μακρoχωρίου  - 
  • Νομός Κυκλάδων: Δημοτικό Κύθνου, Γυμνάσιο-Λύκειο Κύθνου- 
  • Νομός Πέλλας: 4ο Δημοτικό Αριδαίας
  • Νομός Χίου: Δημοτικά Θολοποταμίου, Αγ. Γεωργίου, Βολισσού &Οινουσών, Γυμνάσιο-Λύκειο Οινουσών.
Τα σχολεία αυτά επιλέχθηκαν μετά από διερεύνηση των τοπικών συνθηκών και των ειδικών αναγκών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου