To
έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας γραμμής (παραλλαγής) στο τμήμα
Πολύκαστρο - Ειδομένη, μήκους 21 χλμ. περίπου, της γραμμής Θεσσαλονίκης –
Ειδομένης με σηματοδότηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.
Πιο συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:
Πιο συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:
- συντέλεση των απαλλοτριώσεων των αναγκαίων εκτάσεων
- υποδομή για διπλή σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους
- επιδομή μονής γραμμής στην παρούσα φάση
- εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης ΕΤCS level I και τηλεπικοινωνιών στο ευρύτερο τμήμα Θεσσαλονίκη - Πολύκαστρο - Ειδομένη, συνολικού μήκους 80 χλμ.
- εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης
- κατασκευή του νέου σιδ/κού σταθμού Πολυκάστρου, της σιδ/κής στάσης Μικρού Δάσους καθώς και αναβάθμιση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού σταθμού Ειδομένης
Επεκτείνεται η ηλεκτροκίνηση στο σιδηροδρομικό δίκτυο της βορείου Ελλάδας, καθώς εγκρίθηκε η ένταξη του έργου για την αναβάθμιση και ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Πολύκαστρο – Ειδομένη στον ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connection Europe Facility - CEF) που χρηματοδοτεί τη δημιουργία και την ανάπτυξη έργων υποδομής στους τομείς των Μεταφορών, της Ενέργειας και των Τηλεπικοινωνιών.

Οι κύριες εργασίες κατασκευής είναι ήδη σε εξέλιξη, μέσα από δύο συμβάσεις που έχουν ήδη υπογραφεί, και η προτεινόμενη δράση, συμπεριλαμβανομένων των αποκαταστάσεων και των φυτοτεχνικών εργασιών κατά μήκος της αναβαθμισμένης γραμμής, θα έχει ολοκληρωθεί έως τον Νοέμβρη του 2020.
Τη σχετική πρόταση είχε υποβάλει η ΕΡΓΟΣΕ και ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 9.171.321 ευρώ, εκ των οποίων το 77,34% θα καλυφθούν από το CEF και τα υπόλοιπα 2.078.221 από ιδίους πόρους.
Σιδηροδρομική γέφυρα ποταμού Αξιού
Πιο συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:
- συντέλεση των απαλλοτριώσεων των αναγκαίων εκτάσεων
- υποδομή για διπλή σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους
- επιδομή μονής γραμμής στην παρούσα φάση
- εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης ΕΤCS level I και τηλεπικοινωνιών στο ευρύτερο τμήμα Θεσσαλονίκη - Πολύκαστρο - Ειδομένη, συνολικού μήκους 80 χλμ.
- εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης
- κατασκευή του νέου σιδ/κού σταθμού Πολυκάστρου, της σιδ/κής στάσης Μικρού Δάσους καθώς και αναβάθμιση του υφιστάμενου σιδηροδρομικού σταθμού Ειδομένης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου