Συγκεκριμένα αναφέρει ότι τα ερωτήματα που συνοδεύουν το διδαγμένο κείμενο
(Πλάτωνος Πρωταγόρας 322d-323c) είναι σαφή και κατανοητά.
Η αναμενόμενη-όπως και κάθε
χρόνο-επιλογή του διδαγμένου επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα ανανέωσης της ύλης.
Στο αδίδακτο κείμενο (Ισοκράτους,Φίλιππος,26-27) διατυπώνεται η άποψη ότι ο
ρητορικός λόγος έχει αξία όταν εκφέρεται προφορικά από τον ίδιο τον ρήτορα
-δημιουργό, ώστε να διαθέτει αμεσότητα και ανταπόκριση στις επικαιρικές
ανάγκες.
Σε διαφορετική περίπτωση ο λόγος, όταν αναγιγνώσκεται απλώς και όχι μετ
́ήθους , φαίνεται φαύλος (=ασήμαντος,μηδαμινός, ευτελής, ανάξιος λόγου).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τα θέματα ήταν
σαφώς δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά, αναφέρει σε
δελτίο τύπου σχολιασμού των θεμάτων μαθηματικών προσανατολισμού η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Σημειώνει
επίσης ότι ο διατιθέμενος χρόνος δεν επαρκούσε
για την πλήρη και επιτυχή διαπραγμάτευση των θεμάτων, παρότι σε κάποια
ερωτήματα είχαν δοθεί τα ενδιάμεσα αποτελέσματα.
Πιο αναλυτικά αναφέρεται στο δελτίο
τύπου:
Ειδικά Σχόλια
Θέμα Α: Θεωρία Θέμα Β: Ελέγχονται
βασικές γνώσεις Ανάλυσης.
Θέμα Γ: Τα ερωτήματα Γ1, Γ4 θα δυσκολέψουν αρκετούς
υποψήφιους.
Θέμα Δ: Τα ερωτήματα Δ1, Δ2, Δ3 απαιτούν λεπτούς αλγεβρικούς χειρισμούς και
ιδιαίτερη προσοχή
Το Δ4 θεωρείται αυξημένης δυσκολίας και θα αντιμετωπισθεί με επιτυχή τρόπο
από υποψήφιους που διαθέτουν αυξημένες μαθηματικές ικανότητες.
Γενικά Σχόλια Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης όχι όμως στο απαραίτητο εύρος της. Αρκετά ερωτήματα ήταν επικεντρωμένα σε συγκεκριμένο κεφάλαιο που αναφέρεται σε προηγούμενες τάξεις. Ο διατιθέμενος χρόνος δεν επαρκούσε για την πλήρη και επιτυχή διαπραγμάτευση των θεμάτων, παρότι σε κάποια ερωτήματα είχαν δοθεί τα ενδιάμεσα αποτελέσματα Η διάρθρωση των ερωτημάτων δεν είχε την απαιτούμενη κλιμάκωση στο θέμα Γ. Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν πολύ καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων. Τα θέματα ήταν σαφώς δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά.
0αρχαία ελληνικά] Θέματα Θέση
Η θέση της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για τα θέματα των Αρχαίων
Δημοσιεύτηκε:
1:13 μμ Ιούνιος 9th, 2017
0
Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων δημοσίευσε τις θέσεις της για το θέμα των
Αρχαίων Ελληνικών. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι τα ερωτήματα που συνοδεύουν
το διδαγμένο κείμενο (Πλάτωνος Πρωταγόρας 322d-323c) είναι σαφή και
κατανοητά. Η αναμενόμενη-όπως και κάθε χρόνο-επιλογή του διδαγμένου
επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα ανανέωσης της ύλης.
Στο αδίδακτο κείμενο (Ισοκράτους,Φίλιππος,26-27) διατυπώνεται η άποψη
ότι ο ρητορικός λόγος έχει αξία όταν εκφέρεται προφορικά από τον ίδιο
τον ρήτορα -δημιουργό, ώστε να διαθέτει αμεσότητα και ανταπόκριση στις
επικαιρικές ανάγκες. Σε διαφορετική περίπτωση ο λόγος, όταν
αναγιγνώσκεται απλώς και όχι μετ ́ήθους , φαίνεται φαύλος
(=ασήμαντος,μηδαμινός, ευτελής, ανάξιος λόγου).
Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/06/thesi-tis-panellinias-enosis-filologon-gia-themata-ton-archaion/
Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/06/thesi-tis-panellinias-enosis-filologon-gia-themata-ton-archaion/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου