Οι απόψεις της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για τα θέματα εξετάσεων στο μάθημα
των Λατινικών Προσανατολισμού Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Δ΄τάξης
Εσπερινού Γενικού Λυκείου
Τα προς μετάφραση αποσπασματικά κείμενα προέρχονται
από τις διδακτικές ενότητες ΧΙV, ΧΧΧΙ και XLIII του σχολικού εγχειριδίου, χωρίς
ιδιαίτερες μεταφραστικές απαιτήσεις.
Οι γραμματικές και συντακτικές ασκήσεις δεν είναι
κλιμακούμενης δυσκολίας και απαιτούν μεγαλύτερη προσοχή, ιδιαίτερα στα πρώτα
κεφάλαια.
Η εξάντληση των εξεταζόμενων κειμένων υπαγορεύει την
ανάγκη για την αντικατάσταση του υπάρχοντος, παρωχημένου ήδη, σχολικού
εγχειριδίου, το οποίο διδάσκεται πλέον μόνο στην Γ΄τάξη Λυκείου, μετά την
κατάργηση του μαθήματος στη Β΄τάξη. Παράλληλα, πρέπει να αντιμετωπισθεί το θέμα
της εξέτασης και ενός σύντομου λατινικού κειμένου διασκευασμένου με βάση το
λεξιλόγιο της διδακτέας ύλης.
Από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων
Σε ότι αφορά δε τα θέματα στο μάθημα Αρχές Οικονομικής
Θεωρίας (ΑΟΘ) από το Φροντιστήριο «ΟΡΟΣΗΜΟ» του Πειραιά, χαρακτηρίζονται ως
απαιτητικά για ιδιαίτερα καλά προετοιμασμένους μαθητές.
Αναλυτικά:
Το πρώτο θέμα ήταν
βατό.
Το δεύτερο θέμα
(θεωρία) ήταν αναμενόμενο
Το τρίτο θέμα
αφορά παραγωγή και κόστος με ιδιαίτερες δυσκολίες σε διάφορα σημεία
Το τέταρτο θέμα
ήταν βατό χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες στους υπολογισμούς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου